Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

Madde 1 – Taraflar 

 

  1. Satıcı’nın Bilgileri
  1. Alıcı’nın Bilgileri

Unvan: BDH Bilişim Destek Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş.

Ad-Soyad:  (“Alıcı”)

Adresi: Bağlarbaşı Mahallesi, Cemal Bey Caddesi No:110, 34844 Maltepe / İstanbul

Adres: 

Mersis No: 0160059188500014

Telefon: 0216 500 17 00   

Cep Telefonu: 

Fax: 0216 305 34 65

E-Mail: 

E-Mail: [email protected] 

 

 

(Alıcı ve Satıcı bundan böyle ayrı ayrı “Taraf” birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.) 

 

Madde 2 – Sözleşme’nin Konusu 

 

Satıcı tarafından, internet sitesindeki cep telefonları, aksesuarları ve diğer giyilebilir teknolojilerin satışına ilişkin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Mevzuat hükümleri uyarınca Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin düzenlenmesine ilişkindir. 

 

Madde 3 – Ön Bilgilendirme

 

Alıcı, Satıcı’nın, unvanı, Mersis numarası, Alıcı ile hızlı bir şekilde irtibat kurmasına imkan veren açık adresi, telefon numarası ve diğer erişim bilgileri, satışa konu cep telefonları ve diğer giyilebilir teknolojilerin temel nitelikleri,  vergiler dahil olmak üzere ücreti, ödeme şekli, cep telefonları ve diğer giyilebilir teknolojiler ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkına dair bilgilendirme, Alıcı’nın şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve Alıcı’nın şikayet ve itirazlarına ilişkin çözüm yöntemleri konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde Satıcı tarafından işbu Sözleşme’nin ekini oluşturan, Sözleşme’nin imzalanmasından önce Alıcı’nın bilgisine ayrıca sunulmuş olan Ön Bilgilendirme Formu vasıtasıyla bilgilendirildiğini, bu ön bilgileri Ön Bilgilendirme Formu’nda okuyarak teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini işbu Sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.

 

Madde 4- Sözleşme’nin Kurulması

Sözleşme’nin kurulması için, Sözleşme’nin Alıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden onaylanması gerekmektedir.

 

Madde 5 – Ödeme, Alıcı ve Fatura Bilgileri

                                    

  1. Alıcı’nın fatura bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir: 

Ad-Soyad:

Adres:

Telefon: 

E-mail: 

T.C. Kimlik Numarası/Vergi Kimlik Numarası:

  1. Sözleşme konusu [●] adet cep telefonu ve aksesuarlarının ücreti vergiler dahil fiyatı (“Ücret”) “Fiyat Listesi” sayfasında belirtildiği gibidir. Ürün satışı stoklarla sınırlıdır.

 

  1. Ücret ödemesi, banka kartı veya kredi kartı ya da banka havalesi ile gerçekleşecektir. Banka havalesi yapılabilecek hesap bilgileri aşağıdaki gibidir:

 

BDH BİLİŞİM DESTEK HİZMETLERİ – NUBİA

T.C. ZİRAATBANKASI- GEBZE KURUMSAL ŞUBE ( Şube kodu 2085 )

Iban: TR760001002085545006385018

Hesap no : 54500638-5018

 

  1. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da banka havale işlemi ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler Alıcı’ya, Alıcı’nın Sözleşme’de belirttiği iletişim bilgilerinden biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir.
  2.  
  3. [●] adet cep telefonu ve aksesuarları ya da diğer giyilebilir teknolojiler olarak teslim edilecektir. Teslimat, 1.500,00-TL’nin (Bin Beş Yüz Türk Lirası’nın) üzerindeki alışveriş tutarı için ücretsizdir, bunun altında kalan alışveriş tutarı için ise kargo firması tarafından belirlenen kargo bedeli alınacaktır.

 

Madde 6 – İtiraz ve Şikayetler 

 

  1. Alıcı, Ürün satışına yönelik itiraz ve şikâyetlerini, Satıcı’nın müşteri hizmetlerine (“Müşteri Hizmetleri”) aşağıda 6.2.’inci maddede belirtilen iletişim bilgileri kanalıyla iletecektir. Müşteri Hizmetleri’ne iletilen itiraz ve şikâyetler, Satıcı tarafından en kısa süre içerisinde değerlendirilerek Alıcı ile iletişime geçilecektir. 

 

  1. İtiraz ve şikâyetlerin iletileceği Müşteri Hizmetleri iletişim bilgileri:

E-Mail: [email protected]

Telefon:  0850 308 0983

 

 

Madde 7 – Cayma Hakkı  

Teslimatı yapılmamış ya da teslimatı yapılmış ve paketi açılmamış veya paketi açılıp herhangi bir hasar almamış Ürün’e ilişkin cayma hakkı Teslimat Tarihi’nden itibaren 14 gün veya Teslimat Tarihi’ne kadardır. Alıcı, cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren14 gün içinde Ürün’ü Satıcı’ya gönderecektir. Cayma hakkı kullanıldığı takdirde, Alıcı’nın Satıcı tarafından belirlenen kargo firmalarını kullanması halinde kargo bedeli Satıcı tarafından karşılanacaktır; aksi takdirde ise iade masrafları Alıcı’ya aittir. Ücret ve varsa teslimat için yapılan diğer masrafın iadesi, ürünün Alıcı tarafından Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtildiği üzere anlaşmalı kargo firmalarına teslim edildiği tarihten itibaren yasal süresi içinde Alıcı’nın banka hesabına yapılacaktır. İadeye ilişkin taşımanın, Satıcı’nın anlaşmalı olmadığı kargo firmaları tercih edilerek yaptırılması halinde, iadeye ilişkin tüm masraflar Alıcı’ya aittir. Cayma bildiriminin iletileceği iletişim bilgileri, Madde 1’de belirtildiği gibidir. Cayma hakkının kullanıldığına ilişkin ispat yükümlülüğü Alıcı’dadır. Cayma hakkınız ve iade politikamıza ilişkin detaylı bilgiye “Cayma Hakkı ve İade Politikamız” sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

Madde 8 – Taraflar’ın Hak ve Yükümlülükleri

 

  1. Alıcı, bu Sözleşme’de kendisine yüklenen edimleri eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

 

  1. Alıcı, sipariş vermekle birlikte Sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayıldığını ve ödemeyi Sözleşme’de belirtilen ödeme şekline uygun olarak yapacağını kabul ve taahhüt eder.

 

  1. Alıcı bu Sözleşme gereğince vermiş olduğu kendisine ilişkin bilgilerin doğru olmadığı veya eksik olduğu durumlar nedeniyle doğacak zararları tamamıyla karşılamayı ve ayrıca bu durumdan oluşabilecek her türlü sorumluluğu kabul eder.

 

  1. Alıcı’nın satış sırasında vermiş olduğu kişisel bilgilerinin Alıcı’dan kaynaklanan sebeplerle yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması durumunda doğacak her türlü mali, hukuki, idari ve cezai sorumluluk Alıcı’ya aittir. Bu Sözleşme kapsamında Alıcı’nın adı, soyadı, T.C. Kimlik numarası, adresi, telefon numarası ve e-mail adresi dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, Alıcı’nın kişisel olarak belirlenebilmesi için gerekli olabilecek diğer tüm bilgiler anlamına gelmektedir.

 

  1. Satıcı, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Mevzuat hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edimleri eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

 

  1. Satıcı, edimlerinin ifasının imkânsızlaştığı hâllerde, öğrendiği tarihten itibaren en kısa süre içerisinde Alıcı’yı bu durumdan haberdar ederek Alıcı’nın ödemiş olduğu Ücret’i ve varsa onu borç altına sokan her türlü belgeyi iade ederek Sözleşme’yi fesheder.

 

 

Madde 10 – Mücbir Sebepler

 

Sözleşme’nin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, Satıcı’nın kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla Satıcı’nın sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmesini ya da bunları zamanında yerine getirmesini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (“Mücbir Sebep”) olarak kabul edilecektir. Satıcı, Mücbir Sebep gerçekleştiği halde Alıcı’ya durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir. Mücbir Sebep’in devamı esnasında Satıcı’nın edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumluluğu doğmayacaktır. İşbu Mücbir Sebep durumu 30 (otuz) gün süreden uzun sürerse, Satıcı, herhangi bir borç altına girmeden Sözleşme’yi feshedebilir.

 

Madde 11 – Uyum

 

Taraflar, geçerli ihracat kontrolleri ve yaptırım yasaları ve düzenlemeleri (“Ticaret Kontrol Yasaları”) dahil, ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, yürürlükteki tüm yasalara uymayı kabul etmektedir. Yetkili makam tarafından yasal ve uygun olarak yetkilendirilmedikçe, Taraflar, (gerçek kişilere ilişkin mahremiyet ve ayrımcılık karşıtı yerel yasaların getirdiği mevcut gerekliliklerle tutarlı olacak şekilde) işbu Sözleşme’ye konu Ürün’ü; yaptırıma tabi ülkelerde/bölgelerde bulunan veya genel merkezi bu ülke/bölgelerde olan veya bu ülke/bölgelerde kayıtlı olan veya bu ülke/bölgelerde faaliyet gösteren gerçek veya tüzel kişilere veya yürürlükteki ulusal veya uluslararası yaptırım yasaları ve düzenlemeleri kapsamında olan Yasaklı Taraflara satmayacak, sunmayacak veya sunulmasına aracılık etmeyeceklerdir. Satıcı, bu tür işlemleri Alıcı’ya karşı herhangi bir yükümlülüğü olmaksızın reddedebilecektir.

 

Madde 12 - Uyuşmazlıkların Çözümü

 

Mesafeli Satıs Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formu’nun uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlıkların barışçıl yollarla çözülebilmesi adına önce Satıcı ile temasa geçilmesi gerekir. Bu şekilde çözümlenemeyen uyuşmazlıklarda, Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Alıcı’nın yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi görevli olacaktır.

Madde 13 – Diğer Hükümler

Sözleşme’nin 1. maddesinde yer alan adresler Taraflar’ın bildirim adresleri olup, bu adreslerdeki değişiklikler diğer Taraf'a yazılı olarak bildirilmedikçe, iade edilse dahi, bu adreslere yapılan bildirimler muhatabı tarafından hukuken geçerli olarak alınmış kabul edilecektir.

Taraflar yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla; elden teslim, posta, posta kuryesi veya elektronik posta gibi yollarla bildirimde bulunabilir. Ancak hukuki tüm tebligatlar noter marifetiyle ya da iadeli taahhütlü posta yoluyla gönderilecek ve bu şekilde gönderilmeleri halinde geçerli olacaktır.

İşbu Sözleşme, Taraflar arasında varılan mutabakat ve anlaşmanın tamamını oluşturur ve daha önceki bütün mutabakat, müzakere ve anlaşmaların yerine geçer. 

Alıcı, Sözleşme’yi onaylamadan önce Satıcı tarafından Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 5. maddesinde düzenlenen hususlarda (Satıcı’nın adresi, unvanı, Ürün’ün özelliklerini, vergi dahil bedelini, ödeme şeklini, Sözleşme’den doğan yükümlülüklerini, cayma hakkına ilişkin şartları, uyuşmazlık halinde hangi makamların yetkili olacağını vb.) bilgilendirildiğini, işbu Sözleşme metnini okuduğunu, incelediğini,  kendisine ön bilgilendirme yapıldığını, ön bilgilendirme yönteminin Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 6. maddesine uygun olduğunu, kendisi tarafından Satıcı’ya verilen bilgilerin doğru olduğunu aksi halde yaşanacak aksaklıklardan kendisinin sorumlu olduğunu bildiğini, Sözleşme kapsamında yer alan işlemlerin kendi menfaatlerine uygun olduğunu ve tüm şartları kendi özgür iradesiyle kabul ettiğini beyan eder.

Taraflar, işbu Sözleşme hükümlerinin, haksız şart sayılabilecek nitelikte olmadığını, menfaatler dengesi bakımından haklar arasında eşitsizlik olmadığını, ilgili mevzuattan kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini bildiklerini ve anladıklarını beyan ederler. 

Madde 14 – Sözleşme ve Ekleri 

İşbu Sözleşme 14 madde olarak İnternet Sitesi üzerinden elektronik ortamda akdedilmiş olup, Sözleşme’nin ekini oluşturan tüm ekler ile bir bütün olup Ön Bilgilendirme Formu bu Sözleşme’nin ayrılmaz bir parçasını oluşturmaktadır. Sözleşme ve ekler arasında bir çelişki olduğu durumda, Sözleşme hükümleri uygulanacaktır.

 

Ek 1: Ön Bilgilendirme Formu

Ek 2: KVKK Aydınlatma Metni

Ek 3: İade Politikası

 

 

Satıcı

Alıcı

 

BDH Bilişim Destek Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR